woensdag 21 december 2011

waarom?

een deel van een tekst geschreven op een liedje van de musical van sneeuwwitje, ik heb het een tijd geleden geschreven maar het is nooit afgewerkt.
Op dit moment is mijn gevoel helemaal anders dus werk ik het ook niet meer af.

Waarom?


neen ik kan het niet begrijpen,
waarom, kan mijn gevoel niet dood?
zie de tranen in mijn ogen
en mijn ziel
mijn ziel, is dood
over mijn ziel gesproken
leeft die nog wel echt?
het is meer mijn maag
ik voel me misselijk en slecht

Waarom wil je mij niet spreken
kan je gewoon niets zeggen tegen mij
ik wil jouw een dikke knuffel geven
maar zelfs dat doet me te veel pijn

De tekst hierboven duurt ongeveer tot 00:50



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

U reactie zal steeds gemodereerd worden alvorens ze gepubliceerd wordt. In bijna alle gevallen wilt dit zeggen dat de reactie ongewijzigd gepubliceerd zal worden.

alvast bedankt voor uw bijdrage