maandag 21 oktober 2013

ik ben arm

Arm en bedroefd,
zo sta ik voor U in de nacht.

Ik roep maar vind geen gehoor
ik smeek, maar mijn smeken ken geen antwoord.

Mijn verlangen naar U is oneindig,
kom mijn helpen, en bevrijden.

Wanneer komt U mijn hart terug bezoeken?
Bent U dan niet de God van de liefde?

Bent U dan niet degene die altijd is?
die altijd zal zijn?

Deze nacht sta ik voor U
Leid mij,
vang me op
leid mijn schip
wees mijn kompas,
wees mijn einder aan de horizon.

Leid mij, naar waar U mij wilt leiden,
maar doe het!

Wacht toch niet langer,
U bent mijn kapitein,
mijn helper,
mijn bevrijder
mijn redder
Kom

ik ben arme

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

U reactie zal steeds gemodereerd worden alvorens ze gepubliceerd wordt. In bijna alle gevallen wilt dit zeggen dat de reactie ongewijzigd gepubliceerd zal worden.

alvast bedankt voor uw bijdrage