dinsdag 9 september 2014

handen

Jouw hand in het mijne, 
onder tafel, in de keuken, al wandelend, op je been, op je borst, op het bed, op  je naakte borst
mijn hand in het jouwe
op de tafel, in de living, al stappend, op je rug, op mijn borst, in de zetel, in je achterzak, 

handen spreken wat woorden soms niet zeggen, 
en toch begrijp je
toch begrijp ik 

dat dit niet toevallig is, 
mijn hand ooit gemaakt om het jouwe te omsluiten 
mijn armen om je te omhelzen, 
mijn mond om je te kussen 
en heel mijn lijf en leden om jou te eren
gewoon omdat woorden niet zeggen wat ik wil, 

omdat ik met woorden niet kan zeggen hoeveel ik van je hou 
geen woord kan vatten wat ik voel, 
geen hand kan schrijven wat ik bedoel 
enkel samen, jouw hand en het mijne
samen, met één doel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

U reactie zal steeds gemodereerd worden alvorens ze gepubliceerd wordt. In bijna alle gevallen wilt dit zeggen dat de reactie ongewijzigd gepubliceerd zal worden.

alvast bedankt voor uw bijdrage