zaterdag 23 maart 2013

helemaal

Je weet het,
maar toch zeg ik het niet
ik wordt er gewoon ambetant van
       seks gehad met die
       en met die
als je iemand tegen komt...
maar er is niets

Kijk dan toch,
ik zit hier
wil alles voor je doen

        maar je ziet het niet

                 weet je het niet?

                         zie je niet?

                               dat ik de jouwe wil zijn?

                                HELEMAAL
 
                               van jouw

ik slijm, volgens jou
ik zeg maar de helft hoe mooi je bent, volgens mij

stopt het weer voor het begon ...  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

U reactie zal steeds gemodereerd worden alvorens ze gepubliceerd wordt. In bijna alle gevallen wilt dit zeggen dat de reactie ongewijzigd gepubliceerd zal worden.

alvast bedankt voor uw bijdrage