woensdag 13 juni 2012

klikken

posten, lezen,
ik mag niets missen
stel je voor iets niet te lezen
omdat ik niets missen zou
klik ik maar zonder weerhou

Geen mens kan het weten
zelf ik besef het niet
dat ik net door niets te willen missen
zelfs wat ik mis niet meer zie

Dus moet ik maar stoppen met te klikken
zelfs Mr. doktoor vertelde het al eens
je voelt je niet beter door al dat tikken
volgens mij denk ik dat eveneens

ook een journalist schreef het neer
moderne mensen allemaal voyeurs
eerst dacht ik, neen ik niet meneer
maar dan wierp ik een blik op mijn eigen zeer
ja ook ik ben een voyeur, zonder meer

zelfs eentje eerste klas
denken dat ik niet de enige was

Ik moet het niet meer weten
wanneer pol gaat eten
of wanneer is Janne weer online
want wanneer ik iets vraag is er toch geen time

Dus hou ik het simpel
misschien schrijf ik wel een brief
maar sociale netwerken? alsjeblief?!

1 opmerking:

  1. het geen fb doet je percies wel goed :D
    voor jou wil ik wel altijd time maken
    en een brief ja daar wacht ik nog altijd op ;)
    dikke zoen

    BeantwoordenVerwijderen

U reactie zal steeds gemodereerd worden alvorens ze gepubliceerd wordt. In bijna alle gevallen wilt dit zeggen dat de reactie ongewijzigd gepubliceerd zal worden.

alvast bedankt voor uw bijdrage